Contact.

Alles voor een goede service.

Al 7 jaar op rij het best geteste alarmsysteem van Europa.

Top 5 meest gestelde vragen

Waarom betaal ik eenmalig en daarnaast ook per maand?
De eenmalige kosten betaal je voor de aanschaf van het alarmsysteem en de installatie. Omdat je daarna een bedrag per maand gaat betalen, betaal je 50% minder voor het alarmsysteem én de installatie dan normaal. Met het maandelijkse service abonnement zorg je ervoor dat jouw alarmsysteem 24/7 en 365 dagen per jaar actief is, nooit onopgemerkt uitvalt en aangesloten is bij onze Particuliere Alarm Centrale met Politie Live View. Bij inbraak of brand doen we een snelle check en wanneer nodig komt er direct politie. Daarnaast betaal je ook voor je oneindige garantie op het alarmsysteem, zolang je abonnement loopt.
Ik heb huisdieren. Is dat een probleem voor jullie alarmsysteem?
Nee. Honden en katten kunnen gewoon vrij rondlopen als het systeem aanstaat. Alleen bij mensen gaat hij af. Goedkopere systemen zien dit verschil vaak niet en geven daardoor regelmatig valse alarmen.
Jullie zeggen dat jullie een directe verbinding hebben met de politiemeldkamer. Er zijn ook andere bedrijven die dit claimen. Kan dit ook?
Dit kan zeker. Enkel zijn dit de enige producten in de draadloze klasse die dit kunnen. Dit heeft te maken met de productcertificering die benodigd is voor een Particuliere Alarm Centrale (PAC) om wat met de melding te mogen doen.
Jullie claimen dat jullie de beste producten van Europa hebben. Hoe kan ik dit controleren?
Stuur ons een bericht en we sturen je alle informatie op waar dat uit blijkt. Onze producten zijn als beste getest in de volgende landen: Nederland, Engeland, Frankrijk, Spanje, Rusland, Duitsland, Italië, Slovenië, België, Oostenrijk, Oekraïne, Denemarken, Noorwegen, Finland, Ierland, Wales en Polen.
Jullie gebruiken een fotocamera in jullie bewegingsmelders. Is dit wel veilig wat betreft mijn privacy?
Wij hebben met zeer strenge privacywetgeving te maken waar we continu op getoetst worden. Niemand kan met de fotocamera meekijken, tenzij er een alarm af gaat - en in dat geval kijken alleen de partijen waar jij toestemming voor hebt gegeven zoals bijvoorbeeld de meldkamer en sleutelhouders. Wij kunnen deze beelden vervolgens nooit langer bewaren dan 48 uur. Deze worden vervolgens automatisch gewist en nergens opgeslagen. Ook hangen wij puur voor het privacy gevoel van de klant nooit een MotionCam op in bijvoorbeeld de slaapkamer of badkamer.

We zijn er voor je!

Voor ondersteuning of vragen kan je ons bereiken op werkdagen tussen 09:00 - 17:00.

Uw bericht is verstuurd!

Stuur ons een berichtje

Klantenservice

09:00 - 17:00
085 401 13 47
klantenservice@alarmed.nl

Verkoop

09:00 - 17:00
085 401 13 47
verkoop@alarmed.nl

Administratie

09:00 - 17:00
085 401 13 47
admin@alarmed.nl